Nadine Shah - Fool şarkı sözleri

Nadine Shah - Fool
You Fashion Words That Fools Lap Up
And Call Yourself A Poet
Tattooed Pretense Upon Your Skin
So Everyone Will Know İt

And I Guessed Your Favorites One By One
And All To Your Surprise
From Damned Nick Cave To Kerouac
They Stood There Side By Side

You, My Sweet, Are A Fool
You, My Sweet, Are Plain And Weak
Go Let The Other Girls
Indulge The Crap That You Excrete

Declare Yourself An Honest Man
Who Needs A Chance To Prove İt
But Traps Were Laid, The Bed Was Made
So Obvious You Blew İt

And I Bet You Gave Her One By One
Regurgitated Lines
From Saint Nick Cave And Kerouac
And All The Better Guys

Aptal
Senin Konuşma Tarzın Aptalların Kucağında
Ve Kendini Şair Hitap Ediyorsun
Vücuduna Yalandan Dövme Yapmışsın
Herkes O Yalanı Bilecek

Ve Senin Favorilerini Tek Tek Tahmin Ederim
Ve Hepsini Senin İçin Sürpriz Yaparım
Lanet Olası Nick Cave'den Keroua İçin  Sürpriz Yaparım
Çünkü Onlar Bir Birinin Yanına Durdular

Sen Benim Tatlı Aptalımsın
Sen Benim Tatlı, Sade Ve Güçsüzümsün
Başka Kızlara Git
Eğer Birini Şımartmak İstiyorsan İçindeki Kötülükleri Çıkarmalısın

Kendini Dürüst Biri Bildiriyorsun
Ve Biri Bunu İspat Etmek İçin Şansa İhtiyacı Var
Bunu Yapmak İçi Zorlukları Geçti Ve Bu Dürüstlüğü Yatakta İspatladı
Ve Besbelli Bir Şekilde Onu Uçurdun

Ve Ben Tek Tek Onun Bahis Parasını Verdim
Hatların Geri Dönüşü Gibi
Lanet Olası Nick Cave'den Kerouac İçin
Ve Bütün İyi Adamlar İçin Bu Bahis Parayı Verdim.


Rafiullah Sataris 18/03/2016